Wednesday, November 12, 2008

luahan hati??...:p

erm..idup ini penuh dengan kisah suka dan duka....
kalo dulu aku sering mengeluh, nape takdir aku begini?..
nape aku x dapat seperti ape y org lain dpt?...
tp...x lg skrang?...
semakin meningkat umoku, semakin luas pengalaman idupku..
semakin matang aku meneruskan hidup ini...
air mata?...tidak lagi untk bende2 yang aku rasekan remeh temeh...
Dari hari ke sehari, aku rasakan diriku semakin tabah,
semakin redha dengan apa y ditakdirkan...
semakin tenang berhadapan dengan masalah....
kini, aku makin percaya dgn konsep 'redha'...
konsep yang betol2 merubah hidup ku menjadi lebih indah..
setiap mlm sebelum aku melelapkan mate, aku akan sedaya upaya memaafkan org lain
dan mendoakan mereka agar mendapat yang terbaik...
aku redha...tiada lagi perasaan sakit ati, amarah dan dendam...yang ada hanyalah...
sekeping ati yang inginkan ketenangan...amin..
Buat teman2, jika selama ini aku ader menyakiti hati kalian...hanya maaf ku pinta...
harapanku agar ia x berulang lagi...
InsyaAllah...
Aku bukanlah manusia y sempurna..tp aku cuba untuk belajar dr kesilapan...
paling penting...aku ingin menjadi diriku sendiri...
Doakan aku yer...:)

Buat mak&abah : aku sayang bangat sama kamu..
Buat akak : terime kasih krn sudi menghulur bantuan dikala aku memerlukan..
Buat syma&ude : anda teman rapatku yang paling rapat& mengerti perangaiku..
Buat Fara&kdang: terima kasih krn mendengar masalh ku..
Buat kak ili,kak su & kak dzu : 'kakak' y sering beri nasihat kepada aku..
Buat shasha : sepupuku yang plg tak berkire dgn ku..:)

Buat name y x kusebutkan..bukan bermakne kalian dilupakan..cume
terlalu banyak untk aku karangkan..tp yang pasti kalian ttp dihatiku...
luv yaa...
Akhirnya aku berjaya meluahkan ape y ingin aku luahkan selama ni..maklumla..
aku bknlah seorang novelis@pengarang y pndai melahirkan rase hati di atas sekeping kertas@ memaparkannya untuk tontonan umu...
tp aku mahu semua org tau..aku hanyalah aku...hidup penouh kesederhanaan....

salam sayang...zUrInA aBdUl AzIz.

3 comments:

Anonymous said...

u r welcome..thanx to u too..semoga frenship kita akan kekel selamanya =)

Daisy Biru said...

aku kecik ati ngan kau hari tu. sebab atu aku tak nak kaluar ngan kau

:.Z.U.R.I.N.A.: said...

la..awat plak